cats

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Sunday, July 29, 2012

^_^v

assalamualaikum dan salam sejahtera...

sangat lama x update disini.. banyak sgt kekangan masa dan kurang sempat nk menaip dicnie.. alhamdulillah da msuk bln Ramadhan. mlm ni insyaAllah da malam ke-10.. semoga saya dpt menjalani ibadah puasa ini sehingga ke akhirnya...

nk dijadikan cerita.. sehari sebelum Ramadhan.. seseorg telah meminta izin utk mengenali saya.. pada mulanya, perasaan pelik mula menyapa.. sebab sebelum ni pun bkn x prnh chat ngan dy.. prnh je.. tp, btol la kate dy.. x knal sgt pun.. just knal biase2 je.. hehe..

x tahu kenapa.. buat pertama kalinyer.. hati rasa tenang tatkala seseorg hadir dalam hidup saya.. YA ALLAH.. andai ini ketetapan oleh-Mu.. satukanlah hati kami... peliharalah kami daripada melakukan sebarang maksiat..

kepada awk, terima kasih kerana hadir dalam hidup saya... kalo betul ALLAH anugerahkan awk sbg ADAM saya.. saya redha.. sy terima dengan hati yg ikhlas,wak.. sebelum kita ade ape2 ikatan ni.. saya harap.. ALLAH akan sentiasa menjaga jarak dan hubungan antara kita..


sekian... wassalam...

No comments:

Post a Comment