cats

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Monday, August 6, 2012

Terima Kasih,awk!!

assalamualaikum...

erm.. alhamdulillah.. masih diberi kesempatan untuk menghirup udara milik Allah ini.. satu2nya yg kita dapat perolehi dgn bebas.. secara percuma.. Subhanallah..

Ya Allah, aku mengucapkan syukur kepadamu kerana memberi aku peluang untuk turut merasai bahagia.. aku tidak tahu sampai bila bahagia ini milikku,ya Allah.. namun aku mohon, seandainya benar dy yang hadir dlm hidupku kini adalah ADAMku.. yg terbaik untukku.. maka kau satukanlah hatinya dengan hatiku, ya Allah.. hanya kepadamu aku memohon... jika kau takdirkan dy utk insan lain.. maka, jangan biarkan ak hanyut dengan perasaanku sendiri, ya Allah... ameen~~

kpd awk.. terima kasih byk2.. sbb awk sudi hadir dlm hidup sy dan menceriakan hidup saya.. saya harap awk bukanlah mcm insan2 sebelum ini yang pernah hadir dlm hidup saya.. hanya dgn niat untuk mengambil kesempatan terhadap kelemahan dan kekurangan sy.. sy nk awk taw.. sy ni byk kekurangannya.. jd, sy harap.. awk dpt belajar untuk menerima segala kekurangan saya terlebih dahulu sebelum awk membuatsebarang keputusan.. seandainya, awk x dpt menerima segala kelemahan sy.. sy redha, awk..

sekian~~




segala kebergantungan hanya kepada ALLAH.... letakkan keyakinan hanya pd ALLAH.. insyaAllah.. Allah akan berikan ape yg t'baek utk kita.. :-)

No comments:

Post a Comment